Tuesday, October 11, 2011

::All Your Love




gambor ihsan uncle GOOGLE~
finally she came out with her English album. She is Malaysia No 1 songbird.. Dato Ct Dato Ct.. ok fine memang sedap lagu2 dalam cd ni. lagu favourite stakat ni::

Falling In Love
All Your Love
Remember You

yang lain pun best..cuma yg tiga atas ni..mmg ipod top played list..hoho.. ramai yang puji album ni dan tak kurangjuga yang perli2 siti..ada yang siap gelak kt Dato Ct pasal Album dia ni...satu je aku leh gtau "Dont laugh, because guess who's laughing all the way to the bank?'

Hari ni, ada Program Penutur Jati kat skolah aku. Mr Nick Alexander ni kira mcm mentor kepada cikgu2 tahun 1 BI kt skolah aku. pastu td kira ada meeting ngan parents sume lar..al kisahnye..aku ni kene jadi moderator/translator kepada parents n Mr Nick.. walaupun BI aku mcm cakap France geetuh, aku maintain model kt depan parents..hahaha..apa pun everything went well tapi kesian Mr Nick, parents pun xberapa nak paham pasalprogram ni..jadi xbanyak nak ditanya..alih2 soklan pasal homework yang ditanya..hehe..look the pictures below..

aku suka gile gambar ni,..aku dah KURUS sket ye..=P



huh sampai kecut mulut aku translate2..hahaha...
so..nak gtau kt korang, blajar la cakap english bior berterabur pun..jangan malu..pastu yang konon dah hebat BI tu..supportla membe..toksah gelak sangat..jangan ikhlas sangat berlagak tu!..hehe =)

2 comments:

cahya indah said...

sekarang orang dah guna online banking ye Azman, laughing in front of their smartphone/ipad/tab?? haha. bangga2 kawan aku jadi translator :)
good job.

Syed Azman Syed Ismail (S.A.S.I) said...

hahah~ im used to old lame ways la Badiah..hehehe..=P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...