Sunday, May 8, 2011

::The Person I Love

Hari ni semua orang busy mengutarakan betapa sayang nya korang pada MAK korang. maklumlah Hari Ibu kan?? Tapi ingat..bukan hari ni sahaja..PAHAM??

"Mak, saya Sayang Mak". ** Mesti hari ni korang call ke atau bangun2 tdo trus je pg cakap kt mak korang camni kan..mungkin ada bahasa lain sket ke..tapi satu shaja aku nak pesan :: apa kata hari2 korang bangun tido, korang call mak bapak korang pastu cakap "I Love You Mom Dad" "Saya Sayang Mak Abah" Percayalah, seronok hati mak bapak korang. mungkin sape yang 1st timer tu mcm weirdo sket, tp InsyaAllah lama2 serasi gak..

Pastu korang selit2kan ucapan doa korang pada mereka** saya doakan mak abah panjang umur, Murah Rezeki, ada kekuatan untuk Beribadah dan macam2 lagi korang boleh doa..INGAT!! Doa anak yang soleh dan solehah akan diMakbulkan Allah. InsyaAllah. simple tak?? so tunggu apa lagi, jangan jadikan hari ni sahaja hari ibu atau bapa..tapi EVERYDAY IS PARENTS DAY::

mesti ada yang cakap, ala nanti dah tak best la, hari2 hari yg sama, lame, layu..Aloo, korang jangan jadi stereotaip sangat.
Hari2 bg ucapan yg sama kan satu DOA..kalau nak lain dari yang lain, apa kata HARI INI korang bwk MAK ABAH korang pg makan2 ke. Tak pun korang cium pipi dorang ke..Kan dah lain dari yang lain.

::Ini untuk MAK dan ABAH Saya ::

Mak Abah, Saya sayang Mak dan Abah. Saya doakan Mak Abah Panjang Umur dan Murah Rezeki. Saya doakan Mak Abah dapat Kekuatan untuk Beribadah. Saya doakan Mak Abah diLimpahi Rahmat dari Allah. Saya berdoa agar saya dapat menjadi anak yang soleh untuk berbakti dan dapat mendoakan untuk kedua ibu bapa saya. Terima Kasih Mak Abah untuk kasih sayang yang tiada batasan, untuk Segalanya. You are the person I LOVE.

Amin.




3 comments:

Hush said...

i like~
huhu. :)
hmm setuju part weirdo tu. coz i'm a bit emm.. u know me. haha.
*expressionless*

Syed Azman Syed Ismail (S.A.S.I) said...

::erk..adakah [perkataan ituh~ hahah..cuba lah selagi masa masih ada~

Miss Sunshine said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...