Saturday, May 7, 2011

::Besties~

Sorry Reader for the lateness in updating the blog~**bajet betul English..relax2 xleh lawan membe aku..die Dewa EnglishI**kata die sendiri::mampoo?? haha.. few thing happens recently yg menyebabkan aku xsempat hapdete blog~for MOST aku tgh prepare utk INTERVIEW SPP::perlantikan PPS(ala2 ke Jawatan Tetap Siswazah)..tp bukan ni aku nak cter..ni cternye::

Date: 2 May 2011

HAPPY 25th BIRTHDAY NUEX~
::Nuex::
This is my bestest fren:: Mohd Khairul 'Anwar bin Rosli aka Nuex.. hari ni hari jadi dia.. sorry dude cant be there to celebrate. Nuex ni sangatlah multi talented person. aku sangatlah kagum dgn dia:: dia ni pelakon teater, berbakat dalam menyanyi, good in cooking and now rupanye he found another talent in him(which dah dekat 1 tahun**aku yg lambat update)..die skrg ni pakar dalam make up2 RETISS(**petik kata2 Cik Epal jap)..after i look at the pictures an his model i were mesmerize!! tak caya?? take a look::

Eh..ni bukan hasil make up~ ni la gambo Tuan punye Belog ngan Nuex** tembam sket ye Syed!!



So ni la hasil kerja tangan Nuex:: mau buat tempahan:: KLIK.


Date : 3 May 2011

Tahniah Dato' Ct~ makin Berkembang Bisnes Anda!!
::Dato' Ct::
Ni seorang lagi my bestie:: bukan Siti Nurhaliza, tapi Siti Zubaidah bt Masran**which aku suka pggl die Dato' Siti(haha..die pun suka dan bangga okeyh!!)..Die ni, aku kenal masa aku kat maktab. Die sangatlah expert dalam English::cuma segan2 nak menonjol. pastu die ada perangai aneh::yakni rajin berimaginasi..hoho..pastu die sgt pandai dlm bab2 buat kek ni.. Actually sebelum2 ni aku tau die slalu tolong ayah die masak kuih muih.

Tapi recently aku tau yg die dah semakin maju dgn bisnes die dgn nama syarikat Czuma Food House.. aku survey2 tengok FB Group die::memang smart design cupcakes, kuh muih tradisional dan cakes2 pun ado.. take a look::






Cantik kan?? nak tempah?? KLIK sini CZuma Food House.



Date : 5 May 2011

All My Condolence To You Syamsila::
::Syamsila::
Nur Syamsila bt Mohd Haris is my another bestie:: die sorang yang sangat kuat semangat!! aku kenal die masa kat Maktab gak..Aku panggil die Syam. Syam ni kreatif orgnye..bagi die papan playwood besar ke kecik ke, die boleh ukir nama korang secantiknya kt situ~**aku xdapt nak tunjuk gambar utk yg ini sbb aku tertinggal key chain yg die bagi kt aku di Semenanjung. pastu, dia ni pantang dicabar:: ko suruh la die buat benda2 gempak, nah hamek kau mmg meletop die buat okeyh**pastu dgn bangga dia akan tanya balik"Kau Ada??" sentap jap**pastu aku diam je..haha..

yang hurdle ni hasil kerja tangan die okeyh!!


ni kerja kumpulan aku ngan die~

Tapi pada hari yang aku taip kat atas ni ada satu perkara terjadi:: Aku masa tu tgh drive baru balik dr INTERVIEW SPP..Aku sampai umah baru aku perasan text dr die.." Syed, Abah aku baru meninggal dunia." zapp! aku terkejut dan terduduk jap. seriously kaget aku. aku tros call die. cter pastu biarlah antara aku ngan die.
Tapi apa pun Syam, ko kene tabah. Ingat, Allah syg abah ko. be strong for you and your family. Allah pinjamkan kita ni sekejap je di dunia.
Blog Readers out there:: sama2 kita sedekahkan Al Fatihah utk Arwah Abah Syam..

Al Fatihah.



6 comments:

Al-Hadi said...

lu patut buh nama gua gak beb....The Best Choral SpeakingConductor for IPRM...hahaha....

Syed Azman Syed Ismail (S.A.S.I) said...

haha~ nanti aku bubuh ek utk Entri Lain...haha:: adoi..

Miss Sunshine said...

hmm... updatelah pasal SPP tu... nak tau jugak ni... ok ke tak?

(Al-Fatihah buat arwah ayah Syamsill. Semoga dia diletakkan bersama orang2 yang beriman. AMIN)

Syed Azman Syed Ismail (S.A.S.I) said...

miss sunshine: baik2 akan diupdate secepat mungkin~

Hush said...

happy birthday to your friends ye encik syed!

and to kak syam, takziah.. al fatihah.. semoga arwah ayah kak syam tenang di sana. i know u're strong..

shininghepiness=) said...

hye dear...i br je blk dr tgk syam n family...mmg sedeh sgt2~**speecheless

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...